AXUDAS DA DEPUTACIÓN DE LUGO SOBRE O PROXECTO “Y PARA VIVIR LUGO”

A Deputación Provincial de Lugo acaba de publicar dúas liñas de axuda integradas no PROXECTO “Y PARA VIVIR LUGO” que constan do seguinte:
– AXUDAS PARA O FOMENTO DO ALUGUEIRO:
Os particulares recibirán a cantidade fixa de 600 euros por cada vivenda incorporada á Bolsa de Aluguer cun período de permanencia nela de 3 anos. Poderase solicitar na seguinte dirección web: https://www.deputacionlugo.gal/…/emprego/yparavivirlugo O prazo finaliza o 15.03.2024.
– AXUDAS PARA O CULTIVO DO TRIGO AUTÓCTONO DAS VARIEDADES CALLOBRE E CAAVEIRO E A PLANTACIÓN DE PHYSALIS:
Os agricultores ou gandeiros recibirán 500 euros por Ha para o cultivo de trigo e 26,30 euros para a plantación de physalis. Poderase solicitar na seguinte dirección web: https://www.deputacionlugo.gal/…/yparavivirlugocultivo
O prazo para solicitar esta axuda finaliza o 25.03.2024.
Para resolver calquera tipo de dúbida: [email protected] e teléfono: 982 260 221
📣 “Y para vivir Lugo”, el proyecto puesto en marcha para combatir el reto demográfico existente en mayor medida en el rural de la provincia de Lugo.
*¿Tienes una vivienda en propiedad o en usufructo en ayuntamientos de menos de 5.000 habitantes?*
🏡 Para fomentar el alquiler promovemos la creación de una bolsa de alquiler de viviendas privadas rurales en estos ayuntamientos piloto.
Benefíciate de una ayuda económica de 600 euros al poner tu vivienda a disposición de la bolsa de alquiler durante 3 años.
¡Contribuye a combatir el desequilibrio territorial en el rural de la provincia de Lugo! 💪🏼
Contacta para más información en:
• Tlf: 982260221

🏡 “Y para vivir Lugo”, el proyecto puesto en marcha para combatir el reto demográfico existente en mayor medida en el rural de la provincia de Lugo.
👨🏻‍🌾 ¿Tienes alguna parcela que puedas utilizar para el cultivo de trigo de variedades autóctonas callobre y caaveiro y la plantación de Physalis en ayuntamientos de menos de 5.000 habitantes?
Para fomentar la explotación de parcelas en desuso y lograr afianzar población en los territorios rurales promovemos la creación de ayudas económicas para el cultivo de trigo y y la plantación de Physalis.
👉🏼 Benefíciate de:
• 500 euros por cada Ha destinada al cultivo de trigo autóctono de las variedades callobre y caaveiro.
• 26,30 euros para el cultivo de physalis.
Contacta para más información en:
• Tlf: 982260221

Sede electrónica