8M-DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Este 8M-DÍA INTERNACIONAL DA MULLER no Concello de Castroverde queremos rendirlle homenaxe a unha muller loitadora e avanzada á súa época, HIPATIA DE ALEXANDRÍA, matemática, filósofa, astrónoma… esta muller foi brutalmente asasinada  de forma inxusta.
Sigamos un ano máis loitando e reivindicando os dereitos das mulleres, fagámolo por todas elas, fagámolo pola igualdade de xénero!
Moitas grazas a Diego As polo magnífico traballo que está a facer e por suposto ao C.P.I Plurilingüe de Castroverde pola gran iniciativa 😀😀!
Por outro lado tamén queremos renderlle homenaxe a todas as mulleres, especialmente ás do noso concello 💜💜 e para iso damos visibilidade a este 8 M (Día Internacional da Muller) coa iluminación da fachada principal do concello de cor morado para manifestar unha vez máis a igualdade de xénero entre homes e mulleres!
(Permanecerá iluminada ata o mércores día 9 de marzo)
Vai por todas vós!💪💪💜💜💜